2011 Visszatekintő: Foltos és Zsóka

FOLTOS
Kedves Mindenki,
Ezúton kívánunk Boldog Új Évet mindenkinek Zsóka levelével és Foltos képeivel valamint történeteivel, amit nagyon sok szeretettel és örömmel fogadtunk.

Úgy tűnik, hogy Foltos is vérbeli beagle, így sokunknak ismerősek lehetnek az alább lejegyzett szituációk. 

Zsókának és Foltosnak köszönjük szépen a levelet, továbbra is várjuk a friss információt róluk, valamint az összes már örökbefogadott ex-kísérletis biglikéről. :)))

 

Foltos főbb tulajdonságai

Jó ideje nem írtam már Foltosról, most úgy érzem, hogy muszáj rászánnom magam Foltos néhány főbb tulajdonságának ismertetésére. Egyébként azt gondolom, hogy többi kutya is ilyen, de hát Foltos az első kutyám, mégpedig kísérleti.

1) HŰSÉG
Szokás mondani: „A kutya a leghűségesebb társ.”

Pár éve a siketek lelkipásztorkodásáról szóló nemzetközi konferenciára kellett utaznom Vatikánba, Rómába, és egy hétre Apukámra bíztam Foltos gondozását. Amúgy Foltos jóban van vele, ezért gondoltam, hogy nyugodt szívvel, gondtalanul tudom ráhagyni a kis szerelmemet Apukámra.

Zsóka és Foltos

Távollétem első három napján Foltos bánatos volt, nem evett - nem ivott semmit. Amikor Apukám sétára vitte őt, akkor Foltosnak eszébe jutott metróállomás. Rögtön odament, vagyis inkább erőteljesen odavezette Apukámat is. Le is mentek a metrókijárathoz, Foltos türelmesen várta a metróból kiszálló embereket, rám várva. Legalább 10-15 percig kifürkészett emberek arcát, ezzel a reménnyel, hogy az én arcomat látni fogja. Apukám hiába mondogatta neki, hogy én messze vagyok, egy hétig nem jövök haza. Foltos mint a hűséges szolga ragaszkodott ahhoz a reményhez, hogy engem is látni fog az emberek között.
Minden séta alkalmával türelmesen várt, „böjtölt” három napon át. Negyedik napon már beletörődött a nélkülözésembe, enni-inni kezdett és másfelé is indult sétálni.

Másik alkalommal háromnapos lelki gyakorlat volt. Csak három napra hagytam otthon Foltost a barátommal együtt. Foltos nagyon szereti a barátomat, sokszor csontig nyalogatja őt. Ezért azt gondoltam ismét, hogy gond nélkül rá is bízhatom Foltos gondozását.
Hazaértem, és a barátom mesélte, hogy nem volt gondja az evéssel-ívással, sétával. Megkönnyebbülve sóhajtottam egyet, ő meg gyorsan hozzátette, hogy Foltos sírt, hiába volt mellette. Engem siratott.

Amikor otthon sok dolgom volt (pl. takarítás, vasalás, stb.) és megkértem a barátomat vagy az Apukámat, hogy Foltost vigye le, Foltos nem volt hajlandó nélkülem sétálni, lement és villámgyorsan elvégezte a dolgát. Máris hazajött. Ez minden alkalommal így történik.

2) FÉLTÉKENYSÉG

Foltos mindenkire és mindenre tud féltékenykedni.

Ha a barátommal összebújok a tévézés közben, olykor Foltos próbálkozik közénk férkőzni, vagy újságot, könyvet olvasok, olykor Foltos kiveszi a kezemből, nehogy olvassak tovább, vagy a szüleimnél vagyunk és beszélgetek velük, olykor Foltos bemászik az ölembe és úgy ül, hogy ne lássam a szüleimet.

Ezeket szerettem volna elmesélni nektek, és néhány képet is szeretettel küldök. Foltossal együtt üdvözlök minden kedves kutyatartót, minden aranyos kutyát és minden kedves érdeklődőt!

 

Boldog Karácsonyt!

Zsóka és Foltos



A bejegyzés trackback címe:

https://laborosbeagle.blog.hu/api/trackback/id/tr593515976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása