Foltos nyaral - képes összefoglaló

Sziasztok! 

Szeretnék mesélni az agárdi nyaralásomról, és arról, hogy milyen remekül éreztem ott magam. Néhány képet is szívesen mutatok mindenkinek! (nagyításhoz kattints a képre!)

Sok szeretettel,

Foltos

Ágika simogatása jólesett és mindjárt elalszom tőle…

 

 

 

Bent főztek, kint várakoztam… A finom illatot lehetett érezni kintről is…  

 

 

 Mindig szeretek Erzsi gazdám közelében lenni.

 

Elkaptam a tollaslabdát, amit szerettem volna szétrágni, és Annácska mérgesen magyarázta, hogy adjam vissza, ám ez eszem ágában sem volt..  

 

 

Pihentem Erzsi gazdám és a barátaim közelében…  

 

 

A Bory-várban jártam. Izgalmas volt, hogy a jegypénztáros nem vett észre és így bejutottam a várba. Kíváncsian szaglásztam mindenütt, Erzsi gazdám végtelenül türelmes volt.

 

Hoppá, hajóra szálltunk. Őszintén bevallom, hogy rettegtem a hajó motorjának hangjától. Erzsi gazdám türelmes volt hozzám, sok puszival nyugtatott engem.

 

 

Fogalmam sem volt, hogy miért voltunk a hajókikötőben. De nekem izgalmas volt.

 

 

Megosztás



A bejegyzés trackback címe:

https://laborosbeagle.blog.hu/api/trackback/id/tr842216880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Zsóka és Foltos!
Nagyon jó ötlet ez a képes beszámoló,tetszett.
Sajnálom,hogy nem tudtatok Vácra jönni,mert akkor találkozhattunk volna.Majd legközelebb.
Puszilunk benneteket.
Tünde és Alex
Szia Talex! Én is nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk elmenni Vácra, a találkozóra. Remélem, Alex is jól van. :) Puszit küldünk nektek, Zsóka és Foltos

süti beállítások módosítása